Реклама
https://www.bgdnes.bg/bulgaria/article/11366999 www.bgdnes.bg

Нов летен хит от „Мента Пещера“ advertorial icon

Нискоалкохолните миксове в кен са вече по магазините

Лятото има нов свеж вкус. Най-продавана мента у нас „Пещера“ пусна на пазара два готови за пиене микса с вкус Fresh Lime и Bitter Soda, които вече са по магазините.

Свежите напитки са в удобни 330-милилитрови кенчета.

Това е първият продукт в портфолиото на VP Brands International, които притежават марката „Мента Пещера“, в категорията на нискоалкохолните миксове (Ready to Drink). Компанията е сред лидерите във високоградусовите продукти – ракия, водка, уиски, мастика. „Мента Пещера“ безспорно е сред нейните емблеми, абсолютен пазарен лидер и се е наложила като предпочитана освежаваща напитка за лятото.

Ментата традиционно се пие в активния летен сезон, асоциира се с консумация навън и най-често се разрежда. Така че предлагането на готов микс ще улесни потребителя, като му даде възможност да се наслаждава на продукта без значение къде се намира, смятат от VP Brands.

Основната таргет група на марката са активните хора на 18-30 години, от големите градове със средни и високи доходи.

„Потребителите искат да експериментират с нови, по-интересни и освежаващи вкусове, в удобна форма, готови за консумация веднага. Новите миксове на „Мента Пещера“ дават точно това във впечатляваща опаковка със свежа графична идентичност“, казват от компанията.

Това отваря и нова глава за лидера в производството на високоградусови напитки и вино VP Brands International. Тя е първата българска компания, която пуска на пазара нискоалкохолен микс на базата на мента (Spirit based RTD).

Предстои и експорт за чужбина на новите продукти.

Реклама
Реклама
Реклама