Бизнесмен се жалва: Стига чиновническо безумие!
Чиновници от Агенцията по геодезия, картография и кадастър обслужват гражданите изключително бавно и ги размотават с ходенето по няколко пъти за заверка на скица. Това се оплака пред "България Днес" бизнесменът Ивайло Тодоров, който неведнъж се е сблъсквал с тромавото обслужване в държавната институция.
"Искам да изразя възмущението си от безумията в организацията на услугата "получаване на кадастрална скица". На 5 април тази година след 45-минутно изчакване подадох старата скица на личен имот за презаверка, тъй като актуалността й е 6 месеца. Не притежавам кредитна карта, за да платя на гишето, и за това получих бележка със сметката, по която трябва да преведа "огромната" сума от 2 лв. Посетих банка и срещу такса от 7 лева направих плащането", разказва Тодоров началото на омагьосания кръг. И допълва: "На 11 април посетих отново службата на ул. "Мусала" щ1 и след като изчаках отново реда си, за щастие няколко минути, ми обясниха, че не съм чел малките букви най-долу. Там се обяснявало, че след заплащането трябва да изчакам три дни и тогава, след три посещения, да получа подпечатаната стара моя скица. Това с малките букви ми напомня на стила на монополистите от комуникациите, банките и други подобни."
Бизнесменът е възмутен, че заверката на скица коства на един гражданин огромен ресурс и усилия. "Само хора, които харчат чужди пари, могат да направят такава организация. От най-високи правителствени нива се говори за "електронно правителство" за подобряване обслужването на гражданите, но на практика промените са винаги с отрицателен знак. Затова трябва да се бунтуваме и сваляме всеки чиновник, който не може да управлява, а разхищава нашите пари", завършва размотаваният гражданин.