Въргала иска всички мотори на света
Мацките харесват повече пистовите, казва знаменитият актьор
"Карам Кавазаки ZХ 14" - казва популярният актьор Влади Въргала.
Според него, когато имаш мотоциклет, няма значение колко ти струват частите или екипировката. Важното е всичко да е наред.
"Когато задникът ти е разпознал твоя мотоциклет, няма сума, която да не може да бъде достижима" - казва Въргала.
Според Влади екипировката е много по-евтина, отколкото болниците. Той лично пазарува екипировка, без да пести, защото смята, че това е най-важното за един моторджия.
"В момента карам Спорт турист мотор. Това бе най-бързият сериен мотор до преди една година. С него можеш да обикаляш туристически из страната, ако се кефиш на такива неща, но можеш и друго. Пистарката мотор е да стигнеш бързо от точка А до точка Б, но на нея можеш да издържиш най-много два часа,без да спираш. Но ако пистарка се състезава с теб със Спорт турист, можеш да им разпишеш бележниците на ония".
Според актьора моторите са много тънка част и опознаването им не е лесно. Като започнем от Кафе рейсър, с които ходиш до кафето, те са направени да изглеждат много красиво, но не вършат работа, та се свърши с Турър. Това са едни високи мотори с куфари отзад, с които можеш да обиколиш целия свят и да питаш за още.
"Чопърът е религия. Аз имам почти всички видове мотори, просто за себе си".
А дали момичетата си падат по големите тротинетки, както казват чичковците с големите мотори, и дали момичетата, когато видят мотор, изпадат в несвяст, на това отговори Въргала.
"Всички смятат, че мацките си падат по чопъра, но, повярвайте ми, мацките харесват повече пистовите мотори. По-спокойните и по-възрастните си падат по тези неща като чопъри. Аз лично карам доста по-бърз мотор".
Относно темата за поддръжката на един мотоциклет, според класиката "Дзен или изкуството да поддържаш мотоциклет" Въргала е категоричен, че моторът е по-евтин за поддръжка от колата.
"Гражданската ти е по-евтина, не плащаш винетка и паркомясто в градовете."
Моторът на Влади Въргала за 2 секунди набира до 100, а за 5 секунди вдига 200. Можеше и да е по-бърз.