ПРОДУЦЕНТСКИ СКАНДАЛ! "Денсинг старс" с крадена реклама
Продуцентска война се задава поради крадената реклама на "Денсинг старс". Оказва се видеото е изкопирано едно към едно от предаване на Би би си.
Това изключително жегна Нико Тупарев - Радо Тушев, който реши да постави на място клана Халваджиян, от които всъщност потръгва скандала.
В сайта на "Господари на ефира" се появи видеоклип, който разобличава, че от бТВ са изкопирали едно към едно рекламата на съвсем друго танцувално риалити. Приликите са на 99%, а разлики дори няма, освен действащите лица от рекламата.
Тази захапка от страна на семейство Халваджиян обаче предизвика остър коментар на Радо Тушев, който се слави като един от основните двигатели в компанията на Нико Тупарев. Ето какво написа той в социалните мрежи по адрес на конкурентите им: "На първо време искам да поздравя по случай рождения му ден моя скъп колега Магърдич Халваджиян. Желая му здраве, семейно щастие и творческо дълголетие. Това не променя впечатлението ми, че проектите ни са таргетирани негативно от него и фамилията му. Какви са причините за това не мога да знам. Миналата година преди началото на пролетния телевизионен сезон проведохме телефонен разговор с него, след като разбрахме, че в "Като две капки вода" се планира тенденциозно отношение към друг наш проект", отсече Тушев.
И допълни: "По отношение на т.нар. копи-пейст, искам да напомня на господата Халваджиян, че Денсинг старс е форматно телевизионно заглавие, което се продава в над 40 територии. В параметрите на обмена попадат всички форми на съдържание - промоция и маркетинг стратегии, декор, костюми, музикални кътове, сценарии, хореографии, визуализации, анимации, схеми на осветление и пр. Взаимодействието между отделните територии се насърчава от лицензодателите, а всички решения се вземат с тяхно одобрение. Колкото и да си приличат всички издания по света, те носят една съществена разлика - героите са различни, емоциите им са различни, драмите и еуфорията им също. Това са обстоятелства, които колегите познават добре, и извъртането им във вид на сензация мога да сравня само със симулативното търкаляне на техен репортер в опит да бъде представен за жертва на физическа саморазправа пред склад за храни с изтекъл срок на годност (доколкото помня)", пише Радо Тушев, който стои зад едни от най-успешните тв проекти у нас като "Биг Брадър" и "ВИП Брадър".
"Точно такива "оригинални творчески решения" струваха ефира на разкошното предаване "Господари на ефира", което впрочем също е лицензиран продукт. Ние нямаме проблем с опитите си да предоставим на нашите зрители качествено съдържание, подчинено на световни стандарти, колкото и да бъде наричано всичко това "цирк с елементи на хорър", пише още дясната ръка на Нико Тупарев.