Финалът на "Капките" РАЗБИ телевизионните рейтинги
Финалът на 12 сезон на "Като две капки вода" разби телевизионните рейтинги. Не само за пръв път в България телевизионно шоу се излъчи на живо пред 11 000 зрители на "Арена София", а 70% от всички, гледащи телевизия в понеделник вечер, са проследили победата на Владимир Зомбори.
Официалните пийпълметрични данни сочат, че аудиторният дял на "Като две капки вода" сред аудиторията в активна възраст (18-59 години) е 53,9%, а по същото време втората телевизия в класацията е с над 4 пъти по-нисък резултат. В минутите, в които бе обявен победителят за сезона, Нова тв е гледана от близо 70% от всички зрители пред телевизионния екран, а втората и третата телевизии в класацията са съответно с 10 и над 20 пъти по-нисък резултат. Последният епизод на "Капките" отчита и 53 хиляди стрийминг гледания в Nova.bg, както и над 5 хиляди в NOVA PLAY.