Реклама
https://www.bgdnes.bg/shou/article/5707765 www.bgdnes.bg

Не стигат само стоки. Трябва и акъл

10 неща, които няма да купите, ако не бяха хрумванията на производителите

Има една добра и една лоша новина.

Добрата е, че хората все още пазаруват. Лошата е, че пазаруват по-малко. Или, както скучно казват икономистите - потреблението е свито. И май няма изгледи да се разгърне скоро.

Реклама

Затова трябва да се произвеждат продукти с екстри. Тоест

стоки със

съдържание плюс Което ще накара хората да ги купят

Ако доскоро това бе валидно главно за техниката, колите или услугите, в последните години се прилага и за най-обикновени предмети. Като солници и рендета например. Колко пъти в живота човек си купува солница? Веднъж. Може обаче да купи и два, и три пъти, ако солницата изглежда необикновено. Тогава може да вземе по една и на тъща си, и на приятелите си. А може да си направи цяла колекция.

Производството на предмети със “съдържание плюс” не е нова идея. Още през 1985 г. двама французи - Жак и Лена Гилме, създават верига за необичайни подаръци Pylones. В нея вече 30 г. се продават наглед обикновени предмети, които са създадени в необикновени форми или с

необикновени

допълнения

За 3 десетилетие веригата е отворила 150 магазина в 28 страни по света.

Вдъхновени от нея, и други създатели на продукти или продавачи на изкуство и услуги търсят хрумвания, чрез които да продадат по-лесно стоките си.

На тази и следващата страница вижте 10 примера за тривиални продукти, чиито автори са измислили как да бъдат забелязани. И купени.

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама