Не стигат само стоки. Трябва и акъл
10 неща, които няма да купите, ако не бяха хрумванията на производителите
Има една добра и една лоша новина.
Добрата е, че хората все още пазаруват. Лошата е, че пазаруват по-малко. Или, както скучно казват икономистите - потреблението е свито. И май няма изгледи да се разгърне скоро.
Затова трябва да се произвеждат продукти с екстри. Тоест
стоки със
съдържание плюс Което ще накара хората да ги купят
Ако доскоро това бе валидно главно за техниката, колите или услугите, в последните години се прилага и за най-обикновени предмети. Като солници и рендета например. Колко пъти в живота човек си купува солница? Веднъж. Може обаче да купи и два, и три пъти, ако солницата изглежда необикновено. Тогава може да вземе по една и на тъща си, и на приятелите си. А може да си направи цяла колекция.
Производството на предмети със “съдържание плюс” не е нова идея. Още през 1985 г. двама французи - Жак и Лена Гилме, създават верига за необичайни подаръци Pylones. В нея вече 30 г. се продават наглед обикновени предмети, които са създадени в необикновени форми или с
необикновени
допълнения
За 3 десетилетие веригата е отворила 150 магазина в 28 страни по света.
Вдъхновени от нея, и други създатели на продукти или продавачи на изкуство и услуги търсят хрумвания, чрез които да продадат по-лесно стоките си.
На тази и следващата страница вижте 10 примера за тривиални продукти, чиито автори са измислили как да бъдат забелязани. И купени.