Пробутват Дългия в „Гинес“
Американски писател: Слави е известен в цял свят
Трифонов мери проценти с "Шоуто на Джей Лено“
Американски писател иска да види най-добрия ни шоумен Слави Трифонов и предаването му в Книгата на Гинес, научи "България Днес".
Идеята за кандидатстване на шоуто в най-забавната книга тръгна, когато гост на Слави бе американският писател Лий Чайлд. Авторът на бестселъри приел да седне на жълтия диван, впечатлен от популярността на Слави в България. Писателят, чиито авторски права за последния му роман бяха откупени за шест милиона долара от филмовата компания "Мирамакс", дълги години е работил в пийпълметрична агенция и е наясно с рейтингите.
"Слави е може би най-успешният водещ в целия свят. Той понякога има три млн- зрители от общо пет милиона гледащи телевизия. Това е почти 60 процента и е почти невероятна огромна аудитория", споделя Чайлд пред български журналисти.
За сравнение отпреди години "Шоуто на Джей Лено" зяпат от три до пет милиона зрители на вечер, но населението на САЩ е 240 млн жители.
Шоуто на Трифонов е обект на научно изследване и от проф. Катлин Диксън от американския университет в Северна Дакота. Темата на екипа й е "Токшоута и демокрация", като експертката и хората й са избрали по едно предаване от Западна Европа, Източна Европа и САЩ. Екипът на проф. Диксън избрал три записа от "Шоуто на Слави", субтитрирани на английски с интересни гости - струнен квартет "Бонд", Жан-Клод Ван Дам и Михаил Горбачов.
Проф. Диксън ахнала от факта, че в едно токшоу може да се проведе финален президентски дебат като този преди години между Петър Стоянов и Георги Първанов.
Тя споделя на страницата на университета, че никъде по света не е виждала комбинацията сатиричен монолог на водещия, балет и бенд на живо, както в шоуто на Дългия. В отговор на думите й най-успешният ни водещ само се изсмял.
Според познавачи на идеята, за да се влезе в Книгата на Гинес, от екипа на шоуто трябва да съберат нужните данни, с които да докажат високия рейтинг на предаването си, като се позоват на наши социологически агенции. След това да се предприеме офанзива за влизане на шоуто в книгата.