Реклама
https://www.bgdnes.bg/sport/article/4200230 www.bgdnes.bg

Модният спец Мон Дьо: "Армани" и "Диор" искат Гришо


Григор Димитров ще бъде новото фешън момче на прочутите марки "Диор" или "Армани". Това прогнозира модният специалист Мариян Станков - Мон Дьо.
"Ще го пожелаят за рекламно лице - убеден е българският експерт. - Може да го поискат и от "Том Форд". Димитров се превръща във фешън икона. През май GQ го награди за най-стилния тенисист на турнир в Рим. Лично за мен беше в Топ 5 на най-елегантните по време на "Уимбълдън"."
Мон Дьо разкри, че Димитров вече има собствен стил.
"Шалът е неговият любим аксесоар - посочи една от тънкостите в обличането на тенисиста Мариян Станков. - Ако някой иска да му подражава, това е начинът. В момента българските мъже си представят най-лошото, когато чуят за шал. Гришо комбинира елегантност и спорт. Използва кежуъл стила. Видях го и в тренч код. Много му отиват и папионките. Може да се превърне в момче на "Бонд"."
Мон Дьо е убеден, че Григор Димитров получава модни съвети от своята приятелка Мария Шарапова.
"Тя има доста опит на червения килим и вероятно разполага със собствен стилист - коментира Мариян Станков. - Не може да го остави няколко нива под себе си. Със сигурност тяхната папарашка фотосесия от Мадрид през миналата година беше пиар ход. Получи се добре."
Мон Дьо пресметна, че големите рекламни договори за Григор Димитров ще дойдат, когато той се изкачи на върха в световния тенис.
"Двете неща вървят заедно - анализира ситуацията Мариян Станков. - Предполагам, че догодина ще започне да ги мачка на корта. От този момент никой няма да си затвори очите, защото спортът и модата вървят ръка за ръка."

Реклама
Реклама
Реклама
Реклама
Реклама