Реклама
https://www.bgdnes.bg/svyat/article/17814113 www.bgdnes.bg

Заплашената от закриване в САЩ Тик Ток се оказа спонсор на галата в музея Метрополитън

Компанията Тик Ток, заплашена със забрана в САЩ, се оказа сред спонсорите на тазгодишната гала вечеря в музея Метрополитън, което е еедно от най-големите светски събития в САЩ. 

Гала вечерята се превърна във внушителен спектакъл под открито небе, предадоха световните агенции.

Реклама

Звезди като Пенелопе Крус, Кайли Миноуг, Зендая, Дженифър Лопес, Деми Мур, Ума Търман, Ариана Гранде, Синтия Ериво, Ая Накамура, Ана Уинтур, Сара Джесика Паркър и много други предизвикаха ентусиазма на множеството, събрало се пред музея. Знаменитостите позираха дълго време пред фоторепортерите, а после изкачиха емблематичните стъпала. Тоалетите, които звездите бяха избрали, варираха цветово от строгото черно и пестеливото бяло, до истинско изобилие от цветови нюанси. Линията на роклите на дамите също варираше от семпла до екстравагантна и пищна. Цветята бяха навсякъде – от малък детайл, бижу, щампа, десен до форма на роклята, превръщаща дамата, която я носи, в живо цвете. Изобилието от цветя се вписваше в тазгодишната тема на бала „Градината на времето", заимствана от едноименния разказ на писателя Джеймс Балард.

Редица медии проследиха събитието на живо. Кадри с най-впечатляващите тоалети са публикувани и в сайта на „Вог".

Галата, която е и едно от основните светски събития в САЩ, има за първоначално призвание да е основен източник на финансиране на модния департамент на престижния музей Метрополитън. Според в. „Ню Йорк таймс" място на една от масите за вечерята струва 75 000 долара, а ангажирането на цяла маса излиза 350 000 долара. Предишното издание на гала вечерята донесе на организаторите 22 милиона долара.

Събитието по традиция се организира в първия понеделник на месец май и съпътства откриването на голямата експозиция на модния департамент на Метрополитън. Тази година изложбата е озаглавена „Спящи красавици, да събудим модата", отбелязва Франс прес. Експозицията ще продължи от 10 май до 2 септември.

Музея е сътрудничил с компанията Опън ей ай, създала генеративен изкуствен интелект, за да позволи на посетителите на изложбата да говорят например със светската дама от 20-те години на миналия век Натали Потър, която е носела в деня на сватбата си внушителна рокля с още по-внушителен шлейф. Този впечатляващ тоалет също е част от експозицията тази година. Тя включва 250 експоната от постоянната колекция на модния департамент на музея, включително някои облекла, които много рядко се виждат на публично място и са толкова ефирни и крехки, че трябва да бъдат поставени под стъкло.

Сред спонсорите на събитието е компанията Тик Ток, заплашена със забрана в САЩ.

Реклама
Реклама
Реклама